Συχνές Ερωτήσεις

1.   Με ποιο τρόπο μπορώ να παραγγείλω τα προϊόντα που θέλω.

Υπάρχουν τρεις τρόποι για να παραγγείλετε  τα προϊόντα που θέλετε.

Όποιον τρόπο και αν επιλέξετε μπορείτε ανά πάσα στιγμή να συμβουλευτείτε έναν εκπρόσωπο μας καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο στον αριθμό 210 2843009 

1ος τρόπος παραγγελίας – Παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Σε αυτήν την περίπτωση πατάτε στη φωτογραφία του προϊόντος που θέλετε να αποκτήσετε και στη συνέχεια πατάτε το κουμπάκι «Καλάθι». Με αυτόν τον τρόπο το προϊόν που επιλέξατε τοποθετείται αυτόματα στο καλάθι αγορών σας. Στη συνέχεια μπορείτε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο να προσθέσετε και άλλα προϊόντα που ενδεχομένως σας ενδιαφέρουν στο ίδιο καλάθι αγορών.

Μόλις ολοκληρώσετε την περιήγηση σας στην ιστοσελίδα του aromadelivery.gr τότε στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας υπάρχει ένα μικρό καλαθάκι στο οποίο αν σύρετε το ποντίκι σας θα εμφανιστεί το κουμπάκι «Αγορά». Πατώντας στο κουμπάκι «Αγορά» θα σας ανοίξει η Σελίδα Βήμα 1 στο οποίο μπορείτε να επιλέξετε την γρήγορη αγορά με τίτλο «Αγορά ως επισκέπτης» στην οποία απλά σημειώνετε τα στοιχεία αποστολής και ολοκληρώνετe την αγορά σας ακολουθώντας απλά τα βήματα πατώντας μέχρι και το Κουμπάκι «Επιβεβαίωση Παραγγελίας» το οποίο εμφανίζεται στο τελευταίο βήμα.

Όλη η διαδικασία δεν θα σας πάρει παραπάνω από 2 λεπτά. 

2ος τρόπος παραγγελίας – Τηλεφωνική παραγγελία

Σημειώνετε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν (οι κωδικοί φαίνονται στην περιγραφή της κάθε φωτογραφίας) και καλείτε στο 210 2843009 

3ος τρόπος παραγγελίας – Επικοινωνία με email στο info@aromadelivery.gr όπου θα μας γράψετε τους κωδικούς του προϊόντος που σας ενδιαφέρει, καθώς και όλα τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής, τηλέφωνο επικοινωνίας και τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε για την παραγγελία σας).

2.   Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που έχει αργήσει να παραδοθεί η παραγγελία μου;

Η ετοιμασία της παραγγελίας σας πραγματοποιείται την ίδια μέρα και παραδίδεται προς αποστολή είτε την ίδια μέρα (αν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί σε εργάσιμη μέρα μέχρι τις 14:00) ή την επόμενη εργάσιμη μέρα. Η παράδοση των προϊόντων λαμβάνει χώρα εντός μίας εργάσιμης για το 90% των περιπτώσεων και εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την επομένη της καταχώρησης της παραγγελίας, για τις υπόλοιπες παραγγελίες.

Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να επικοινωνείτε με το κατάστημα για να σας ενημερώνουμε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας καθώς και να ελέγχετε την κατάσταση της παραγγελίας σας χρησιμοποιώντας τον κωδικό αποστολής σας στην παρακάτω διεύθυνση  https://www.elta-courier.gr/search

3.   Τι είναι η αντικαταβολή και πως μπορώ να πληρώσω τα προϊόντα που θέλω να αγοράσω;

To aromadelivery.gr παρέχει 3 διαφορετικούς τρόπους πληρωμής των προϊόντων που έχετε αγοράσει.

1ος τρόπος πληρωμής – Αντικαταβολή – Η αντικαταβολή αφορά στην πληρωμή του δέματος κατά την παραλαβή στην πόρτα σας. Δηλαδή, θα πληρώσετε τον υπάλληλο courier όταν και μόνο όταν, σας παραδώσει το δεματάκι σας.

2ος τρόπος πληρωμής – Τραπεζική Κατάθεση – η πληρωμή μπορεί να γίνει μέσω μεταφοράς του ποσού σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που διατηρεί η επιχείρηση και αναφέρονται στην ενότητα «ΟΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ»

3ος Τρόπος πληρωμής – Paypal – H πληρωμή μπορεί να γίνει μέσω Paypal.

4.   Ποια είναι η χρέωση των μεταφορικών;

Για παραγγελίες κάτω των 50,00€ και πληρωμή μέσω αντικαταβολής, η χρέωση των μεταφορικών είναι 2.95€ για το Νομό Αττικής και 3,90€ για την υπόλοιπη Ελλάδα, για δέματα μέχρι 2 κιλά. Το κόστος της αντικαταβολής ανέρχεται στα 1,70€.  Για παραγγελίες άνω των 50,00€ δεν υπάρχει καμία απολύτως χρέωση μεταφορικών, παρά μόνο της αντικαταβολής 1,70€.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε μέσω τραπεζικής κατάθεσης, τότε η χρέωση των μεταφορικών είναι όπως παραπάνω, ενώ και σε αυτή την περίπτωση για παραγγελίες άνω των 50,00€ συνεχίζει να μην υπάρχει καμία απολύτως χρέωση.